2021. szeptember 15., szerda

Blogolás a tanulási folyamatok segítésére

 A szakterületemhez kapcsolódóan a blogolás, mint olyan, nem igazán illeszthető be a tanítási, tanulási folyamatos elősegítésébe.

A hálózatépítés tudománya nem az az ág, amely hatékonyan tanulható folyószöveges olvasással.

Esetleg úgy integrálható, hogy az elkészített oktatóvideókat beágyazva megjelenítem egy-egy bejegyzésben, de ettől sokkal egyszerűbb és sokkal időtakarékosabb egy népszerű videómegosztó oldalon saját csatornát csinálni, és ott megjeleníteni mindig a videókat. Erre a csatornára a diákok is fel tudnak iratkozni, kapnak értesítést, ha új videó kerül fel, bármikor megoszthatják, kereshetik, stb.

A blog ehhez a feladathoz az én nézeteim szerint túl időigényes, bonyolult, és cseppet sem hatékony módja az tanítás-tanulás folyamatának segítésében. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése