2016. március 16., szerda

A Csíkos

Már régóta tervezgettem egy csíkos táskát. Most megszületett. Még friss, hajnal 2-re lett kész...
A formáját az előző, teljesen kiszolgált táskámról kölcsönöztem, az tökéletesen bevált, éppen csak a színek változtak.
A külső fekete-fehér csíkos anyag a budaörsi Svédországból van, a belsejét végül a takaróból megmaradt csíkokból varrtam, és őszintén, egyáltalán nem bántam meg. Teljesen odavagyok, ahogy harmonizálnak a színek, formák, minták, textúrák. Valamint a nemrégiben ebay-ről rendelt szerelőpatentokat is kipróbáltam végre.

Na de a képek: [ miközben készültek, a fülemben csengtek anyukám szavai, hogy tűző napfényben nem, csak természetes fényben fotózunk. Nos, mint mindig, most is igaza lett. :) ]










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése